lørdag 13. februar 2010

Jeg er med i en fotokonkurranse



Dette bildet tok jeg en natt da jeg var på tur hjem fra jobb i Hallingdalen. Bildet er tatt på Tonsåsen ca kl 03.00 ved et lite tjern.

Grunnen til at jeg har lagt det ut er at jeg deltar i en konkurranse. Premien er en slags lipgloss elns, så jeg er ikke så veldig keen på å vinne da :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar